Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.10.2011 17:23 - Писмо - Изповед
Автор: vassilpeev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1556 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 11.10.2011 17:26


Днес получихме писмо от една жена, която разказва сама своята история и пътя си в борбата срещу болестта Алкохолизъм. Ето, Вие сами можете да прочетете какво ни сподели тя:

    "Здравей! Много се радвам че ми писа и то много как да кажа топло писмо,впредвид че изобщо не се познаваме. Ще ти разкажа причината поради която изобщо съвсем случайно попаднах в сайта майки срещу дрогата, а оттам и гледах твоето интервю както и на лекаря,който спомена. Аз съм болна от същата болест, срещу която баща ти много смело е започнал да се бори години наред. Аз съм болна от болестта - алкохолизъм. Това го разбрах съвсем наскоро откакто започнах да посещавам във Варна Анонимни Алкохолици. Дотогава си мислех, че не съм не исках да повярвам истината страх ме беше да си го призная. Аз съм на 33 години имам дъщеричка на 5 годинки мъжа ми си замина преди 2,5 години и останах сама с болестта си. Откакто съм сама се самосъжалявам само обвинявам , че как видиш ли провалих семейството си и то за какво, за да пия. Спирах почвах и пак така до безкрай въртях се в един омагьсан кръг. В болница не съм лежала но според родителите ми това щеше да бъде следващото и това много ме плашеше. Преди 4 месеца спрях да пия и то защото вече нямаше накаде следващото беше да си загубя работата, която харесвам , да си загубя детето- което много обичам, да загубя живота си- който до скоро незнаех изобщто за какво ми е . На няколко пъти исках да ме няма. Спирайки алкохола с "воля" успях 3 месеца , но в един момент симптоматиките на болестта пак ме нападнаха. Направо изпаднах в паника и започнах да се ровя в интернет за алкохолици, Да аз вече се оприлчавах на такава. И попаднах на анонимни алкохолици обадих се и посетих една тяхна сбирка. Благодаря на Господ , че ме отведе при тях, защото ако не бях ги намерила може би не може би ами щях да съм се пропила отново.   Точно там аз намерих мястото си, срещнах хора като мен , със много добри сърца , готови да помогнат. Незнайно как , но те ми вдъхнаха кураж и надежда, казаха опитай просто само ДНЕС  да не пиеш утре ще му мислиш.И така аз започнах бавно да осъзнавам, че аз съм болен човек и болестта е много коварна и смъртоносна. И единстения изход да оцелея е пълно въздържание, хората ми го казаха варинтите са три - ЛУДОСТ, СМЪРТ, ВЪЗДЪРЖАНИЕ.  КОЛКОТО И ДА МИ БЕШЕ ТЕЖКО КАТО ГО РАЗБРАХ, ВЪПРЕКИ ТОВА УСЕТИХ МАЛКО ОБЛЕКЧЕНИЕ , ЧЕ ПОНЕ СИ ЗНАМ ДИАГНОЗАТА. Заега съм 4-ти месец трезва и дай боже да имам сили да продължа. И ровейки се в интернет отново да чета за моята болест попаднах на твоето изказване. Стана ми как да кажа и интересно и любопитно да разбера как са се борили хората с тази болест преди години. Тогава видях кадри и от филмчето на баща ти стана ми още по вълнуващо ето имало е и човек, който е разгрничил алкохолизма от лудостта, въпреки че едното води до другото. ВЪЗХИТИХ СЕ ОТ БАЩА ТИ. Много смела постъпка за онова време, тогава ръбрах че искам да почета повече за него и неговата дейност във връзка с алкохолизма. Видях телефона ти и ти се обадих. Безпомощна се чуствам и търся помощта навсякъде това е истината. Бих се радвала ако получа освен книгата и повече информация за всичко свързано с алкохолизма, което би ми било от полза. Има много страдащи от тази болест , много хора умират от нея искам ако и това е волята на Господ до ЖИВЕЯ И ДА СЕ БОРЯ С НЕЯ. Все още прохождам имам чуството , че съм дете което се учи тепърва да ходи и наистина имам нужда от помощ сама няма а мога да се справя. Това е Ани моята история. Благодаря , че ме изслуша.  Поздрави хххх"



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vassilpeev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 81433
Постинги: 23
Коментари: 4
Гласове: 15
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930